9 Ocak 2012 Pazartesi

Vereni Sikerler

adım burak 23 yasında 1.71 boyunda 70 kılo aqırlıqında kumral kahvrenqı qözlu bırısıyım... Sex benim hayatımın bı parcası,neyse uzatmadan konuya qireyim... Bundan yaklaskı 6 saat önce yasadqım bı olayı anlatmak ıstıyorum:) Ben bekar yasıyan ve kurye ısı yapan brıyım, teslim etmem qereken bı paketı adresıne qötrmek uzere yola cıktım ve adrese vardm.. . 

   Binanın önune qeldqimde 6 ncı zile bsmam qerekırken 7ncı daırenın ziline bstım ve otomatqe dıafndan kımo sesi qelmdn bsılmstı. Yukarı cktqımda kapıda otuzlu yaslarda 1.60 bylarında beyaz tenlı yesil qözlu uzernd askılı body ve dusuk bel esofman la tam bı sex objesi duruyodu.. Paketın uzerıne bkp yanlş daıreye qeldiqımı syldqmde 

   qözlerıme bkarak sınsıce qülen bu hatunun madde kullandqını ve duşuşlerd olduqunu anladım... Frsattan ıstıfade ısı bıyana brakarak kafamda o 

   an dolasan tılkılerı ortaya saldm ve bı brdak su istdm.. Hatun arkasını su qetrmek ıçn dnduqund kalkan sıkımı elımle qorebleceqı sekıld duzelttm.. Ve o an qeldi.. Suyu elime alırken qözlerının ıçine bkarak bardak yerıne elını tttum ve hç tepkı yoktu.. Bundan cesaret alarak ıyı 

   qôrunmyorsun canım senı yataqına yatıraym mı bunu yapmamı ıstrmsn ddm ve bynuma brdn attıqı kolu benı tamamen yaydan ckardı.. Tek kelime etmdn yuvarlak sert ve dar kalçlarını avclayarak kucqıma alıp duvara dayadm ve sevşmeye bsladk... Ônce kucaqmda bcklarının arasına qırp sürtnmeye . 

   bsladm,bı yandan da boynunu,kulak memelernı,dudaklarını ve qöquslerını ıstdqm qbi kullanyrdum.. Artk ıcerı qeçme vaktı qelmştıkı yatak odasını sordum ve tarf ettı.. Y.odasına qttıqmde sok olmstm.. 14 yaslarında bı erkek cocuqu yataqa crılcplak bqlanmş ve yanı bsında cocuqa sakso cektqı apack ortada olan 

   snradan 17 yasnda olduqunu öğrendndqm bayqn bı kz!!! Hç ses etmdım cocuqu yataktan alp ıcerı koltuqa brktm ve y.odasına qerı döndum..benım hatunu soyup G noktasını amının dılını ayhrarak yalamaya bsladm.snra muamele aramakszın drek yarraqımı ckarıp hatunun amına dayadm.qıtqele bsladktan snra 17 yasnda olan ve hala byqn yatan kzida oksamaya öpmeye bsladm.. Altmda kafası quzel hatn cldrmaya cqlıklar atmaya bslamstıkı kız 

   brdn uyandı ne olduqunu anlamadn dudaklarına yapştm ve kafasndan ttp aqzına verdm hc ıtıraz etmdn yalamaya bsladı.. Altmdakı hatunun amına qırıp ckıyor kzın aqzına verıyordum bu benı cok pıs ateslyordu artk patlamak uzereydm kı kendmı qerı cekerek kızı hatunun üstùne yùz yuze qeleck sekıld yatrıp domalttm hatun kzın qöquslerını yalarken bend . 

   kzın darack qötüne ğrmeye clsıyodum.. Bı ikı yalayp parmakladktan rnra 

   qıris islmlerıne bsladm ve yavar yavas önce kafasını snra tamamını soktm..kız mthş bı cqlıkla apartmanı ınletrken ben o cqlıqn verdıqı zevkle dahada hzlanyor,altta kalan hatunun kend parmaqyla tıtreyerek bosalmasını seyrttkce adeta aşka qelıyordum.. Kzn sclarndan ttp kendme cektm ve 

   blerek fazlca asldm cnı yanıp cqlıkları artsn dyerekten ue oyld oldu.. Ğötunu daqttqm kız cqlık cıqlıqa qdrken bosaldm ve üstüne ykıldm...braz soluklanp hatnu ve kza brer öpucuk kndurarak evdn ayrldm.. İsin en thaf tarafıda 1 saat önce öqrendmkı hatun arkadasmın madde 

   bqmlsı ablası,kız ıse teyzesının kızıyms.:) ıcerd yatan qarıbm ufaklıkta kzın kardsyms.. Bunu naslmı öqrendm tbıkı kzı soy adıyla faceden ararken farkttm.. 

   Ve drek buraya yazdm.. Yarın ılk isım hatunu ve kizi tekrar sıkme planları yapmak olck :) tbı bu sfr tek yasadqm ve bna aıt olan evd yapcm bunu :)) sabrla okuyan ve beqenenlere smdıdn tesekkrler.. Bılerek İsım vermdm anlayn artk halimi ... . 

2 yorum:

  1. Azgın ve doyumsuz sikiciyim am göt yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul mutsuz tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart (am yalama hastasıyım) ddogulu2121@hotmail.com 0-535-978-20-21 Diyarbakır ve çevresınden olanları beklerım 0535 978 20 21 Araba var

    YanıtlaSil
  2. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil