1 Eylül 2012 Cumartesi

jigololuk yıllarım

Selam ben ankaranın hemen hemen en iyi jigololarından birisiydim sizlere 2009 da başımdan geçen bir olay anlatmak istiyorum. Birgün bir siteden beni aradılar sizinle görüşmek isteyen bir bayan var dediler bende görüşelim dedim bayanın numarasını aldım aradım buluşmaya karar verdim ve ayarladığımız saatte  buluşma mekanında bulundum öyle tatlı öyle güzel bir bayandı ki anlatamam sizlere, ben 25 yaşında elif hnm 47 yaşında 175 boy kumral gözler ela incecik bel v.s oturduk bişeyler içtik sonra çay yolunda bulunan evine gitmeye karar verdik ve gttik. 15 yaşında bir oğlu var ve onun karşısında benimle sevişmek istediğini söyledi hemen oracıkta soyunduk ben emiyorum dudaklarını ayaklarına kadar iniyorum oğlu tam karşımızda oturuyor ve bir yandan oğlunuda yanımıza çağırıyordu. İkimizde çırılçıplak soyunduk bacaklarını omuzuma attı ben olağan gücümle ona sokuyordum tam o sırada oğlunun soyunduğunu gördüm ve yanımıza gelmesi için ısrar ettim oğluda geldi ben erkeklerden hoşlanıyorum demesin mi ikimizde sevişmeyi dudurup bakakaldık. Sonra elif sordu aramıza katılmak istermisin diye bende hemen ücreti iki katı olur dedim oda sorun değil dedi ve bi anasına soktum bi oğluna soktum kendileri saatlerce öpüştüler bende ikisini bir doruğa çıkardım. şimdi benden kopamıyorlar 2 haftada bir gidiyorum hem oğlunu hem anasını sikip geliyorum. Görüşmek isteyen bayanlar ( aga-ankara@hotmail.com)

2 yorum:

  1. Azgın ve doyumsuz sikiciyim am göt yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul mutsuz tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart (am yalama hastasıyım) ddogulu2121@hotmail.com 0-535-978-20-21 Diyarbakır ve çevresınden olanları beklerım 0535 978 20 21 Araba var

    YanıtlaSil
  2. slm ben ağeida binali sexte doyumsuz bayanlar doyumu garanti ederim sexte oldukça tecrübeliyim.sexte sınır tanımayan bayanlar, inanin inliye inliye gagirta bagirta bosalicaksiniz iliklerinize kadar yarak 17cm oldukça kalın. sadece bayanlar arasın. boy 1,75 kilo 74 no ozele açik. 0542-716-2407 arayin bekliyorum

    YanıtlaSil