9 Ocak 2012 Pazartesi

İşkence Ve Tecavüz

Adım Canan 26 yaşında 1.60 boyunda kahverengi saçlı ve gözlü hoş bir kızım. İş arkadaşım Kadriye 31 yaşında 1.65 boyunda siyah saçlı ve gözlü esmer tenli birisidir. Erkek arkadaşım haftasonu evde olmayacağı için Cma günü iş çıkışı Kadriye ve ben alışveriş yaptıktan sonra eve gittik. Yemek yapıp yedikten sonra içkilerimizi koyup film izledik, uykumuz gelmediği için ikinci filmi izlemeye başlamıştık ki kapı çaldı. Gelen erkek arkadaşım Burak ve arkadaşlarıydı, içeri geçip oturdular.Çok fazla içmişlerdi, hepsi sarhoştu. Ben: 

   Hani siz Ankara`ya gidecektiniz, neden gitmediniz. Burak: Sana hesap mı vericem Ben: Hayır, . 

   sadece bana gideceğini söylemiştin Burak: Çok konuşmada, git bize yiyecek birşeyler hazırla Mutfağa gidip yiyecek birşeyler hazırlamaya 

   başladım, salona masayı hazırlamak için dönmüştüm ki ne göreyim, iki çocuk Kadriye`yi sıkıştırmışlar ona asılıyorlardı. Ben: Hey siz ne yaptığınızı sanıyorsunuz? Çocuklar: Birşey yapmıyoruz, sadece sohbet etmeye çalışıyorduk Ben: 

   O nasıl konuşmak öyle Çocuklar: Zaten arkadaşın pekte konuşkan biri değilmiş Ben: Kızı rahat bırakın, ayrılın yanından Çocuklar: Tamam kızma, birşey yapmıyoruz Ben: Birşey . 

   yapmıyorlarmış, şerefsizler Çocuklar: Ayıp oluyor ama Ben: Sizin yaptıklarınız hiç ayıp değil Çocuklar: Sen bizi yanlış anladın Ben: Susun artık yeter, gidin buradan Çocuklar: Gecenin bu saatinde nereye gidelim Ben: Ne haliniz varsa görün, o beni ilgilendirmez, adi herifler Burak: Neler oluyor, neden bağrışıyorsunuz Ben: Bu senin şerefsiz arkadaşların, 

   Kadriye`ye sarkıyorlardı Çocuklar: Yok abi öyle birşey Ben: Yalancı pislikler Burak: Sakin olun bakalım, bağrışmayı kesin Ben: Burak evden gönder bunları Burak: Tamam, dur bakalım Ben: Ne durması Burak adamlar kızı götüreceklerdi Çocuklar: Hayır, yalan söylüyor, bizi bilirsin, öyle birşey yapmayız Ben: Hala gözümün içine baka baka yalan söylüyorsunuz Burak: Doğru mu bunlar Çocuklar: Kardeşim Canan bizi yanlış anladı yok öyle 

   birşey, bizi tanımıyormuş gibi konuşma Burak: Canan eminmisin gördüklerinden Ben: . 

   Evet, eminim, orospu çocukları yalan söylüyorlar Çocuklar: Yeter ama biz gidiyoruz, hakaret dinleyecek halimiz yok Ben: Defolun gidin Çocuklar: Senide adam sanmıştık Burak, kardeşimiz demiştik, yalanlarına inandın Ben: 

   Hadi naşşş Çocuklar: O kız bizi hiçbir . 

   zaman sevmedi, sen bizden ayırmaya çalıştı ve başardı Ben: 

   Sizden kurtulduğu iyi olacak, namussuzlar Çocuklar: Sakın bir daha bizi arama Burak senide gördük, 

   adam değilmişsin Burak: Durun bakalım, henüz birşey belli değil Ben: Nasıl birşey belli değil Burak, sen ne diyorsun Burak: Sus bakalım sende, çok uzatma Ben: Onlar gitmiyorsa ben giderim Burak: Nereye gidiyorsun Ben: Bıra beni, sende adam değilmişsin, şerefsiz seni, . 

   yavşak çıktın Burak: Ehhh yettin artık 

   Aniden bana bir tokat attı, bende ona vurmaya başladım, ikinci tokadı atmasıyla yere düştüm. Kadriye beni kurtarmak için atıldı, Burağa vurmaya başladı, iki çocuk Kadriye`yi kollarından tuttu ve Burak karnına bir kaç yumruk attı, Kadriye acı içinde kanepeye yığılıp kaldı. Burak: Götürün şunu gözüm görmesin Çocuklar: Tamam abi Kadriye: Bırakın beni, bırakın, imdaaat Ben: Bırakın onu, ne olur bırakın, lütfen Burak Burak: 

   Kes sesini Çocuklar bir süre sonra geri geldiler, Burakla birşeyler konuştular, sonra beni yerden kaldırıp, sürüklemeye başladılar, bodruma indirdiler, aşağı indiğimde şok olmuştum, Kadriye yere yatırılmış elleri, ağzı ve gözleri bağlanmıştı, kurtulmak için çırpınıyor, yardım istiyordum. 

   Benide Kadriye`nin yanına yatırdılar, ellerim, gözlerim ve ağzım bağlandı. Sonra ayaklarımı tutup bir yere sıkıştırdılar, çoraplarımı çıkarıp ayaklarımı bileklerinden birbirine bağladılar. Çok korkuyordum ve neler olacağını bekliyordum. Derken birden ayaklarımda bir acı hissettim, falakaya yatırılmıştım, ayaklarıma set bir şekilde vuruluyordu, 

   canım çok acıyordu ayaklarımı kurtarmak istiyordum ama başaramıyordum. Kadriye`nin çıkardığı seslerden onunda falakaya yatırıldığını anlamıştım. Bir süre sonra falaka durdu ve gözlerimiz açıldı, Kadriye ve ben yaşlı gözlerle birbirimize ve sandalyeye bağlanmış ayaklarımıza bakıyorduk. Sonra Burak gelip üzerime 

   oturdu, çocuklardan biride Kadriye`nin üzerine oturdu, pijamalarımız yırtıldı, südyenlerimiz çıkarıldı, göğüslerimiz okşanmaya ve sıkılmaya başlandı. İkiside göğüslerimize yumuldular ve yalayıp öpmeye başladılar. Bu sırada diğer çocuk tekrar ayaklarımıza vurmaya başladı, bir bana bir Kadriye`ye vuruyordu. Göğüslerim salya ve tükürük içinde 

   kalmıştı, bir yandan acı çekiyor bir yandan zevk alıyordum, buna bir kaç dakika dayanabildim, bacaklarım titremeye başladı. Bunu görünce vurmayı kesti, Kadriye ise hala acı içinde kıvranıyordu, bir kaç dakika sonra durdular ve Kadriye`yi çözdüler. Üzerinde geriye kalanları çıkardılar Burak yarrağını sıvazlayarak Kadriye`nin ağzına soktu ve emdirtmeye başladı, çocuklardan biride amına girdi ve gidip gelmeye başladı, Kadriye karşı gelemiyordu, Kadriye`nin amındaki çocuk adeta amını yırtacak gibiydi, hızla gidip geliyordu. Burak Kadriye`nin ağzına boşladı, sonra diğer çocuk Kadriye`nin ağzına verdi, 

   amında gidip gelen çocuk çıktı ve Kadriye`nin götüne girdi orayıda zorluyor, Kadriye acı içinde inliyordu, çocuk götüne boşaldı, Burak`ta amına girip sikmeye başladı, diğer çocuk boşalmasına rağmen hala götünü sikiyordu, Kadriye yerde yatıyor ve karşı gelmiyordu, üçü birden Kadriye`nin canını çıkarmışlardı. Burak amından çıktı ve gidip ağzına boşaldı, diğerleri amını ve götünü hızla sikiyorlardı. Diğerleride ağzına boşalıp yarraklarını temizletikten sonra onu bıraktılar. Gelip beni çözdüler ve soydular, Burak amıma .

   girip sikmeye başladı, diğeri yarrağını zorla ağzıma soktu ve yalatmaya 

   başladı, çocuk ağzımı sikmeye başladı, beni nefessiz bırakıyordu, ağzıma boşaldıktan sonra çıktı ve yarrağını bütün yüzümde gezdirdi, Burak`ta amımdan çıktı gelip ağzıma boşaldı, diğer çocuk amıma girdi, diğeri ise arkama geçti ve yarrağını götüme sokmaya çalışıyordu, göt deliğim çok dar 

   olduğundan bir türlü girmiyor ve çocuk sinirleniyordu, zorladıkça zorluyor ama olmuyordu, götümü parmakladı,yarrağını yalatıp sokmaya çalıştı ama olmadı, sinirlendi ve 

   gelip ağzımı yüzümü sikip suratıma boşaldı. Hepsi teker teker amımı sikip ağzıma boşaldılar, en son Burak geldi ve son bir kez sikti. Kadriye ve ben bizi bırakmaları için ağlayıp yalvarıyorduk, onlarsa bize gülüyorlardı, iki gün boyunca bizi becerdiler, ellerinde bize ait deliller olduğu için onlara karşı gelemiyoruz.

1 yorum:

  1. Azgın ve doyumsuz sikiciyim am göt yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul mutsuz tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart (am yalama hastasıyım) ddogulu2121@hotmail.com 0-535-978-20-21 Diyarbakır ve çevresınden olanları beklerım 0535 978 20 21 Araba var

    YanıtlaSil